گذرنامه های دومینیکن
نوشته شده توسط : mehdi

دومینیکا یک کشور جزیره ای در دریای کارائیب است. نام رسمی فدراسیون دومینیکا و پایتخت آن روسو است.

دومینیکا یک جزیره بادگیر است ، بخشی از آنتیل های کوچک است و به دلیل طبیعت بکر خود "جزیره طبیعی کارائیب" نامیده می شود. دومینیکا در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک واقع شده است. دومینیکا 750 کیلومتر مربع مساحت دارد و 71.293 نفر جمعیت دارد (2011). زبان رسمی انگلیسی است و زبانهای کریول دومینیکن و فرانسوی نیز به عنوان زبانهای گفتاری استفاده می شوند.

فعالیتهای آتشفشانی و زمین گرمایی همچنان ادامه دارد ، زیرا جمهوری دومینیکن جوانترین جزیره در آنتیل از نظر زمین شناسی است. دریاچه جوشان ، دومین چشمه آب گرم بزرگ جهان ، در دومینیکا واقع شده است.

اقتصاد دومینیکن بستگی زیادی به گردشگری ، کشاورزی و مالیات دارد.

کریستف کلمب آن را یکشنبه (لاتین: Dominica) ، روزی که این جزیره را کشف کرد ، نامگذاری کرد. این جزیره در 3 نوامبر 1493 کشف شد. امروزه 86.8 درصد از مردم دومینیکن سیاه پوست هستند.

طوطی شاه استرالیا پرنده ملی جزیره است و تصویر آن روی پرچم دومینیکا نقش بسته است.پاسپورت دومینیکا

 

معرفی گروه شرکت های حامی مهاجر
گروه شرکت های پشتیبانی مهاجر متشکل از موسسه حمایت از مهاجران در ایران با شماره ثبت 40059، شرکت پشتیبانی آوا مهاجر در ایران با شماره ثبت 541441 و شرکت پشتیبانی مهاجر ثبت شده در استانبول ترکیه با شماره مالیاتی 4561462712 و موسسه حمایت از اعزام دانشجوی مهاجر با شماره ثبت 50046 Is. در ایران. هر یک از شرکت ها و موسسات حمایت از مهاجران در زمینه خاصی خدمات ارائه می دهند. برخی از خدمات پشتیبانی مهاجر در منوی سایت پشتیبانی حامی مهاجر موجود است.




:: برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا , دومینیکا ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: